Merhaba yaz, elveda kilolar?

Haziran 05, 2017

   Ağızdan ağıza dolanan gerçekleri (!) yalanlama şansına maalesef bu sene ulaştım. Yurtta kalmak insana kilo verdirir. Lütfen kanmayın! Yurtta kalan herkes kilo alır. Aldım. Durum öyle bir hal aldı ki gerçekten aldığım kilolar beni mutsuz etmeye başladı. Ve her yaz başlangıcı olduğu gibi, ve herkes gibi (öyle düşünüyorum en azından) kilo verme programı yaptım kendime. Ama tabi bütün sene yemek yedikten, gece yarısı karnım acıkınca patates yedikten sonra ve durmadan otomatlardan çikolata yedikten sonra bu düzene alışmak inanın ki çok zor olacak.
Ama gerçekten istersem yapabilirim değil mi?

   Kilo vermek dışında yapmak istediğim başka şeyler de var tabiki de herkes gibi. Bunların en başında da kitap okumak geliyor tabiki de. Bu konuda da erkek arkadaşımla yaptığımız tatlı bir plan var. Bu planı da bi sonraki yazıda bahsedebilirim isterseniz. 

   

Yaz tatilimin başlangıcından itibaren aç kalmayı planladım, eski yemek düzenime göre tabiki de. Nasıl geçecek şimdi bu tatil kim bilir? Ama sonucu güzel olur diye umuyorum...


Sizin tatil planlarınız neler? Paylaşmak isterseniz yorum bölümüne beklerim her zaman ^-^

  • Sadece yazı yetmez, fotoğraf da görmek istiyorum diyorsanız tumblr hesabıma da beklerim...
Şarkı önerileri:

19 yorum:

  1. Ne kadar fresh bir bloğunuz var.
    Bloğumu değiştirmek istiyorum ama bu kadar güzel bir blog yapabileceğime inanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim ^-^
      Yaparsın neden olmasın eğer istersen, çok zor bir şey değil :)

      Sil
  2. Sürekli zayıf olduğumun hayalini kurar ama kılımı bile kıpırdatmam. Ben de ünv de yurtta kilo verip gelenlerdendim. En zayıf halim olarak anılarda kaldı.
    Yazın yapmak istediklerimi listelesem kesin bunalıma girerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://nilsgirls.blogspot.com.tr/
      Artık bu adresteyim.
      ard arda üç yorumu da ben attım.

      Sil
    2. Ne kadar da şanslısın. Ben de maalesef kilo alanlardan oldum :(

      Sil
  3. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) yazılarınız cok ilgi cekici:) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiin ve teşekkür ederim ^-^ Hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Azıcık hareketle verilir kilolar :) Dert etmeyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay umarım ya :) Baş koyduk bi yola, bakalım ^-^

      Sil
  5. hadi hayırlısı :) yaz demek denize girmek demek yaaa en çok onu yap ben de onu yapmak istiyoom :)

    YanıtlaSil
  6. Vücutta dengeler bozuldu mu iş zorlaşıyor... Ben de şimdilerde çok farklı bir şey deniyorum, inşallah başarılı olacağım kilo vermekte :) Size de kolaylık diliyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer başarılı olursan mutlaka öğrenmek isterim ben de o şeyi :) Teşekkür ederiiim ^-^

      Sil
    2. Kesinlikle paylaşırım.. :)

      Sil
    3. Ulaşabileceğim mail adresiniz var mı? size konuyla ilgili bir sayfa ve bir de açıklama göndermek isterim.

      Sil
    4. Sayfanın sağ tarafında form var bana ulaşabileceğin ^-^

      Sil
  7. her yaz verilir bu karar di mi 3-5 neyse bi verilse iyi olur halleri :) bende de aynı, akşamları hafif geçirme hallerim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.